Reklame i treba da bodu oči, tako su dizajnirane. Oglašavači daju pare da bi neko njihovu reklamu video,
što je definitivno u skladu sa "bodu oči". Zamisli reklamu koja je
neprimetna?
S druge strane, tekstovi
ne treba da bodu oči, već da budu prijatni oku (kao celina: text + slike) i da pružaju korisne informacije o tehnikama pecanja, vodama, štapovima, mašinicama, varalicama...
Pri tom je debljina svega (širina, dužina... Debelo ili "tanko" kako ti kažeš...) nebitna, već samo
količina kvalitetnih informacija smeštana u tome tankom/debelom.
A saradnici su se podrudili da u 24 teksta broja 7. pruže prosečnom čitaocu puno takvih informacija.
A da li su/smo u tome uspeli, saznajemo na osnovu javnog pisanja ljudi po forumima, na osnovu privatnih poruka, mejlova, sms-ova, u direktnim razgovorima...
Uvek se javi nekih pedesetak ljudi, što je nama dovoljan reprezentativni uzorak. A šta (za sada) kažu za broj 7 znamo mi...

Tebi se ne sviđa debljina i to što reklame bodu oči. Ok, sa tim možemo da živimo.
Ne bi valjao da kažeš da se u tih 24 teksta nema šta pametno pročitati.
